poniedziałek, 18 lipca 2016

Post powitalny!

     Jako że jest to mój pierwszy post na blogu, warto byłoby się przywitać. Tego nakazuje kultura osobista. Tak więc "witam Was serdecznie"! I nie wiem co dalej...

     Kiedyś przeczytałam w jakiejś książce, że warto mieć w życiu pasje. Można mieć pasję jedną przez całe życie, jak również pasję na każdym jego etapie. Obie opcje są fajne, ponieważ sprawiają, że życie jest pełniejsze i ciekawsze. Nie każdy ma to szczęście, że urodził się z zamiłowaniem do czegoś. Są ludzie, którzy przez całe swoje życie szukają swojego miejsca, pasji. Nic złego w poszukiwaniu siebie, często liczy się sama droga niż cel. Nie ma nic gorszego, jak stanie w miejscu i przyglądanie się z boku własnemu życiu. I właśnie dlatego tutaj jestem. Całkiem możliwe, że blogowanie stanie się moją pasją albo droga do czegoś jeszcze dla mnie niewiadomego. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...