wtorek, 1 listopada 2016

Biorę udział w Wyzwaniu Poliglotki!! :)

     W ostatnim poście z moimi pomysłami "Jak nie dać się jesieni", wspomniałam, że jesień jest odpowiednim czasem, aby realizować swoje cele i pasje. Wszystko po to, aby długie wieczory nie przepłynęły nam niezauważenie przez palce. Od jakiegoś czasu moim celem jest nauka języka angielskiego. Chcę komunikować się w tym języku i przestać być "wiecznie początkującą". 



     Zaraz po tym jak opublikowałam poprzedni post, obejrzałam filmik Sandry - PolishPolyglot na YouTube o listopadowym Wyzwaniu Poliglotki. Kanał Sandry śledzę już od kilku dobrych lat. Jestem pod ogromym wrażeniem tej osoby. Niezwykle skromna i mądra kobieta. Zarówno kanał na YouTube jak i jej blog - MadamePolyglot jest głownie poświęcony skutecznej nauce języków obcych.  Sandra włada kilkoma językami i jest dla mnie ogromnym autorytetem w tej kwestii. Wracając do ostatniego filmiku Sandry, postanowiłam wziąć udział w Wyzwaniu Poliglotki.



  • Wyzwanie trwa 28 dni i polega na nauce wybranego przez siebie języka poprzez wypełnianie KAŻDEGO DNIA wybranego z listy zadania (lista zadań wraz z opisem zamieszczona jest na  blogu Sandry)
  • Można wybierać dowolne zadania według swoich upodobań i możliwości. Może to być codziennie inne zadanie lub kilka zadań z listy, które będzie się wykonywało zamiennie. Najważniejsze jest to, aby wypełnienie zadań sprawiało nam przyjemność. 
  • Wykonujemy tylko jedno zadanie dziennie - nie więcej!
  • Po więcej szczegółów Wyzwania odsyłam na stronę internetową autorki tego wydarzenia.
     Na kanale PolishPolyglot każdego dnia będzie się pojawiało nagranie informujące o przebiegu Wyzwania. Sandra będzie pracować nad językiem włoski. Dodatkowo do Wyzwania oficjalnie zostały zaproszone dwie blogerki : Agnieszka z bloga Life Managerka, która będzie pracowała nad językiem angielskim - tak jak ja :) oraz Olga z bloga Make Happy Day podejmująca się nauki norweskiego. Oprócz tego każda osoba może wziąć udział w Wyzwaniu Poliglotki i dzielić się swoimi doświadczeniami na łamach swojego bloga/kanału na YouTube lub w komentarzach na blogu lub kanale Sandry. 
1 listopada rozpoczynam Wyzwanie, trzymajcie za mnie kciuki!! Na moim blogu oraz instagramie będę dzieliła się z Wami przebiegiem mojego zmagania. Zachęcam Was do wzięcia udziału w tym wydarzeniu. Jest to świetna zabawa i nauka w jednym oraz dobrze spożytkowany czas. 

See you later!! Bye!! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...