czwartek, 3 listopada 2016

[WYZWANIE POLIGLOTKI] Dzień 2/28 - wybór bloga i kanału na YouTube w języku angielskim.

Cześć kochani!

     Jak Wam idzie realizacja Wyzwania Poliglotki? Przypuszczam, że wszystko idzie zgodnie z planem, ponieważ na początku robienia czegokolwiek towarzyszy nam duży entuzjazm. Jak już wiecie - mój pierwszy dzień wyzwania polegał na czytaniu książki. Nadal kontynuuje to zadanie, pomimo iż moja lektura jest dosyć cieniutka. Moje czytanie polega również na nauce wybranych słówek, słuchaniu treści i czytaniu na głos. Wspominałam Wam, że w nauce języka duży nacisk kładę na słuchanie oraz wymowę

       W drugim dniu Wyzwania objęłam sobie za cel - wybór kanału na YouTube oraz bloga w języku angielskim. Najlepiej jest wybrać tematy, które nas interesują. Filmiki z YT możemy oglądać, kiedy wykonujemy inne czynności np. zmywamy naczynia, gotujemy lub prasujemy. Właściwie zawsze gdy wykonuje obowiązki domowe, w tle lecą filmy ulubionej Youtuberki albo zaległe odcinki serialu -  tyle że w języku polskim - muszę to zmienić :) 


KANAŁ NA YOUTUBE 


     W ciągu całego Wyzwania będę oglądała filmiki doskonale znanej youtuberki Estee Lalonde (znana również pod nazwą EssieButton). Dziewczyna prowadzi dwa kanały. Na pierwszym - Estee Lalonde publikuje filmiki związane ze sferą beauty oraz lifestyle. Drugi kanał - Everyday Estee zawiera zwykłe dailyvlogi, czyli filmiki ukazujące jej prawdziwe życie. Wiem, że to płytkie, ale lubię oglądać tego typu filmiki, jest to trochę jak podglądanie czyjegoś życia. Na swoje usprawiedliwienie powiem, że zawsze można się czymś zainspirować :) 

      Estee Lalonde polubiłam od pierwszego filmiku, choć nie rozumiałam wszystkiego co mówi. Ujął mnie jej szczery uśmiech, optymizm i to, że pomimo osiągnięcia ogromnego sukcesu w świecie blogowo-youtubowym, wydaje się być normalną dziewczyną. A kiedy zobaczyłam, że jeździ fiatem 500 (moim ukochanym autkiem) pokochałam ją bez reszty! :)



BLOG


     Jak już wspomniałam Estee Lalonde odniosła również sukces jako blogerka. Jako że, jestem pod ogromnym wrażeniem tej osoby i strasznie chcę ją bardziej poznać postanowiłam także śledzić jej bloga  oraz instagrama. Blog jest takim uzupełnieniem jej kanału -  prowadzony jest w minimalistycznym stylu, zawiera wiele pięknych zdjęć. Jest miły dla oka :)

  Ktoś może powiedzieć, że powinnam urozmaicić dobór bloga i kanałów, ponieważ ograniczyłam się do jednej osoby. Jednak Wyzwanie przede wszystkim ma sprawiać nam radość i dla mnie ogromną przyjemnością na tą chwilę jest wgłębienie się w świat Estee Lalonde.

Pozdrawiam Was serdecznie! 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...