poniedziałek, 13 lutego 2017

Tu i teraz - styczeń 2017

Zainspirowana Kasią z bloga worqshop, postanowiłam zapoczątkować na moim blogu serię wpisów #Tu i Teraz. Kasia stworzyła serię słów-kluczy, które co miesiąc rozwiją odnosząc się do bierzących wydarzeń, uczuć, przemyśleń. Jest to świetny pomysł do udokumentowania swojej codzienności, do której miło później wrócić. 





Chciałabym ...

sprostać wyzwaniu bycia świadkową na ślubie. Ten wielki zaszczyt kryje ze sobą pewne obowiązki. Nie ogranicza się jedynie do towarzyszenia podczas ceremonii i podpisania dokumentu. Chciałabym nie zawieść mojej przyjaciółki w jej ważnym dniu.

Jestem wdzięczna za ...

szczęśliwe powroty do domu. Przełom grudnia i stycznia wiązał się z licznymi podróżami. Warunki drogowe nie sprzyjały drogowcom, szczególnie w dni, kiedy panowała śnieżyca. 



Czuję się ...

zestresowana organizacją wieczoru panieńskiego. Chciałabym, aby ten dzień moja przyjaciółka wspominała jak najlepiej. Chcę mieć wszystko zaplanowane jak najlepiej i dopięte na ostatni guzik. Nie ułatwia mi fakt, że wieczór panieński odbywać się będzie w mieście prawie na drugim końcu Polski i wszytko organizuję przez telefon bądź online. 

Potrzebuję ...
zabrzmi to monotematycznie ale ... potrzebuję dużo inspiracji i ekstra pomysłów do organizacji wieczoru panieńskiego. Wiecie, na każda dziewczyna marzy o białej limuzynie i striptizerze wywijającym jej tyłkiem przed oczami. 


Pracuję nad ...

organizacją wieczoru panieńskiego. To jest dla mnie  największy styczniowy priorytet :)

Cieszę się ...


że mam okazję zobaczyć morze zimą. Zazwyczaj jeździłam nad polskie morze latem lub późną wiosną. Nigdy zaś nie widziałam plaży przykrytej śniegiem. W tym roku miałam możliwość spędzić zimę w jednej z nadmorskich miejscowości, gdzie w styczniu panowała śnieżna aura. Coś pięknego. 



Tęsknię za ...

poranną kawą z widokiem na Giewont.




Czytam ...

"Przewieszenie" Remigiusza Mroza, czyli drugi tom z komisarzem Forstem. Aż dziw bierze, że tak późno odkryłam twórczość tego autora. Trzydziestoletni facet, która ma na swoim koncie już bodajże siedemnaście dobrych książek. Autor, którego się uwielbia mimo że, gra człowiekowi na nerwach. Geniusz!!




Słucham ...

piosenkę, którą odkryłam przez przypadek - BOKKA - "Town of Strangers". Coś niesamowitego. Prawdziwy majstersztyk muzyki alternatywnej. Aż wstyd, ze polskie radia nie puszczają tak dobrych kawałków tylko zagraniczny chłam. Ah, nie dopowiedziałam - Bokka jest polskim zespołem. 






To już na tyle wspominek styczniowych. Do następnego kochani!!

2 komentarze:

  1. Cieszę się, że też polubilas Mroza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kinia ja go wręcz pokochałam! 😍😍

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...