wtorek, 7 marca 2017

Tu i teraz - luty 2017

Znów jestem spóźniona z lutowym wpisem. Moje "tu i teraz" piszę w piątkowy wieczór. Z ogromną niecierpliwością czekam na wiosnę. Moja ulubiona pora roku nadchodzi wielkimi krokami. Ptaszki pięknie śpiewają, słońce coraz śmielej wychodzi zza chmur. Buty zimowe oddają miejsce wiosennemu obuwiu. Tylko ja chora i zasmarkana z miłą chęcią oddam się krótkiej refleksji. Zapraszam!! :)




Czuję... 

pomimo chwilowej choroby, którą przywiozłam z domu rodzinnego - czuję, że budzę się do życia. Co roku na wiosnę odczuwam podobny stan. Myślę, że wiele ludzi tak ma. Z nadejściem wiosny chce mi się żyć, zadbać o siebie, rozwijać ... uśmiechać się. Piękna pogoda nastraja mnie pozytywnie, a dłuższy dzień nakręca mnie do działania.

Chciałabym...

jak najlepiej wykorzystywać czas. Nie odkryję ameryki mówiąc, że minionego czasu już nikt nam mnie zwróci. Przejeżdżając ostatnio przez miasto, w którym miałam okazję mieszkać, poczułam takie ukłucie w sercu na wspomnienia o tamtym czasie. To był dobry czas. Zaliczam go do szczęśliwszych momentów w moim życiu, choć wtedy tak tego nie odbierałam. Jak zwykle czegoś mi brakowało, coś było nie tak, miałam jakieś ale. I jest to dowód na to, że szczęście zależy od naszego spojrzenia na życie, od tego czy potrafimy cieszyć się z chwili obecnej. Pamiętajcie zawsze może być gorzej! :)



Jestem wdzięczna za... 

za przepiękny ślub i wesele mojej przyjaciółki. Cieszę się, że wszystko przebiegło zgodnie z planem, bez żadnych przykrych niespodzianek. Wzruszający ślub i wspaniałe wesele. Przetańczyłam całą noc.  Miałam okazję spotkać się z naszą byłą wychowawczynią, koleżankami ze szkolnych lat, a także spędzić ten piękny dzień z rodziną i przyjaciółmi Kasi i Dominika.

PS. To było pierwsze wesele, na którym leciały piosenki zespołu AC/DC i DJ Tiesto. I taka jest właśnie zaleta posiadania DJ na weselu. Zagra Ci wszystko!!



Uczę się...

na początku chciałam napisać, że uczę się (niezmiennie) angielskiego, lecz ujmę to inaczej. Uczę się samodyscypliny i pracowitości. Pół biedy kiedy chodzimy do szkoły albo pracy i ktoś każe nam wykonywać jakieś obowiązki. Gorzej kiedy to my jesteśmy sobie szefem. Zarówno nauka angielskiego jak i inne umiejętności, które mogą mieć wpływ na moją przyszłość, zależą przede wszystkim od mojego charakteru.


Cieszę się... 


że coraz częściej wychodzi słońce i mam ochotę spędzać więcej czasu na świeżym powietrzu. Cieszę się również z ostatniego kwartału roku, którego mogę spędzić nad polskim morzem.

Tęsknię za...

za każdym razem kiedy wyjeżdżam z mojego rodzinnego miasta czuję tęsknotę za rodziną, przyjaciółmi i znajomymi, których tam zostawiam. Często jest tak, że jestem w moim mieście kilka dni, podczas których nie udaje mi się "obskoczyć" wszystkich. Brakuje mi chwil z przyjaciółkami, obiadów z rodziną. Lecz wiem, że za kilka miesięcy będę Wam pisać, że tęsknię za miejscem, w którym obecnie mieszkam. Tak to już jest :)

Czytam...

właśnie dziś skończyłam czytać "Trawers" Remigiusza Mroza, nawet zdążyłam już napisać o tej książce post. Obecnie kończę czytać "Jak znaleść pracę i nie zgubić po drodze siebie" - poradnik (jak sam tytuł wskazuje) o szukaniu pracy. Tak, chociaż obecnie nie pracuję i wielu osobom może się wydawać, że jest mi z tym dobrze - to nie, nie żyje mi się lekko z myślą, że nie jestem osobą niezależną.



Czekam na... 

płytko to zabrzmi, ale na serial "Przyjaciółki", który jest transmitowany na Polsacie od kilku lat. Zawsze gdy oglądam "Przyjaciółek" mam wrażenie, jakbym była na babskim spotkaniu. Ponadto miło się patrzy na kobiecą przyjaźń na dobre i na złe.



Słucham...

chwilowo nic nie słucham, lecz chcę się podzielić z Wami pewnym odkryciem. Kiedy podróżowałam pociągiem w miniony poniedziałek, zaczęłam błądzić w otchłaniach internetu w poszukiwaniu fajnej piosenki. I tak odkryłam polski zespół Łąki Łan, który w 2010 roku otrzymał nominację do nagrody polskiego przemysłu fonograficznego Fryderyka w kategorii muzyka alternatywna. Jak sami o sobie mówią, grają "łąki fan". W szczególności przypadły mi do gustu poniższe piosenki.







Do następnego!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...